Firma doradcza KPMG, członek Włoskiej Izby, jest inicjatorem akcji społecznej No printing Day, której celem jest zachęcenie jak największej liczby firm, instytucji i osób prywatnych na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień, 5 października 2012 r.
Firmy i instytucje mogą dołączyć do akcji za pośrednictwem strony NoPrintingDay.pl, a osoby prywatne poprzez skorzystanie z aplikacji dostępnej pod adresem Facebook.com/NoPrintingDay. Udział w akcji jest bezpłatny.
Aby zwiększyć wpływ inicjatywy No printing Day na środowisko, KPMG planuje posadzić prawdziwe drzewa – będzie ich tym więcej, im więcej osób, firm i instytucji weźmie udział w akcji.
Patronem honorowym akcji jest Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Do dziś wsparcie akcji zapowiedzieli także: TVP Katowice, TVP Kraków, Radio dla Ciebie, Radio Kraków, Dziennik Gazeta Prawna, Dziennik Zachodni, Echo miasta, Ekologia i Rynek, BRIEF, Forbes, MALEMEN, Newsweek, Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Organic, PRESS, The Warsaw Voice, Bankier.pl, Forsal.pl, Kobieta.pl, NaszeMiasto.pl, OdpowiedzialnyBiznes.pl, PRoto.pl, Wnp.pl, WysokieObcasy.pl oraz Gdansk.pl, Miasto Poznań, Fundacja Instytut Studiów Wschodnich, PKPP Lewiatan i AIESEC Polska.
Zapraszamy do zapoznania się z załączoną broszurą informacyjną. Download PDF